Pripremanje obroka može biti jako korisno za djecu. Osim što se može primijeniti u učenju gradiva iz matematike ili pri čitanju, istraživanja pokazuju da savladavanje vještina kuhanja u mlađoj dobi može utjecati na formiranje zdravih prehrambenih navika u odrasloj dobi. Naime, ove odrasle osobe ne jedu toliko pržene hrane, niti naručuju hranu, nego jedu više voća i generalno više brinu o zdravoj ishrani. Osim toga, dokazano je da djeci koja nauče kuhati boravak u kuhinji pomaže da razviju motoričke vještine, odnosno kontrolirano pomjeranje i koordinaciju udova i ruku.
Ipak, mnogi roditelji nevoljko djeci dopuštaju da pripremaju hranu jer su zabrinuti za njihovu sigurnost. Zbog toga je grupa naučnica, među kojima su Fiona Lavelle i Moira Dean, profesorice na univerzitetu Queen's u Belfastu, objavila rad sa smjernicama za porodice, u kojima su kuhinjski poslovi podijeljeni i prilagođeni razvojnim periodima u životu djece. Naučnice naglašavaju da su, iako je sigurnost djece od osnovne važnosti, elementi rizika bitni za kognitivni, ali i fizički razvoj. Umjesto da potpuno otklonimo rizik, bolje je da djeci pokažemo kako se nositi s njim. U svakom slučaju, zadaci su prikladni njihovoj dobi i, iako uključuju element rizika, pomoći će im da razviju otpornost i uhvate se u koštac s problemima.
Smjernice su dizajnirane kako bi se uklopile u različite razvojne faze djetinjstva, a odobrio ih je tim međunarodnih stručnjakinja. Iako je svako dijete posebno, u njima se mogu pronaći ideje o aktivnostima u kojima djeca različitih dobi mogu učestvovati. U nastavku vam donosimo presjek nekih od njih.