Unicef i Microsoft za obrazovanje izbjeglica
Unicef.org
Krajem septembra organizacija UNICEF objavila je da će u saradnji s kompanijom Microsoft i univerzitetom Cambridge kreirati pasoš za učenje, digitalnu platformu, s ciljem da olakša obrazovanje za djecu i mlade koji su izbjeglice ili raseljeni. Testna verzija programa biće upućena u zemlje u kojima ima najviše izbjeglica, migranata i raseljenih osoba.
Henrietta Fore, izvršna direktorica UNICEF-a, navodi kako je broj djece čije je obrazovanje danas ugroženo čak 75 miliona.
Pasoš za učenje odličan je primjer kako možemo iskoristiti inovacije u tehnologiji kako bismo pomogli budućim generacijama, gdje god da se nalaze, pojasnila je.
Iskustva pokazuju da mnoge zemlje koje su primile izbjeglice nemaju načina da ustanove koliko su ta djeca naučila u školama u vlastitim zemljama, što im otežava napore da ih smjeste u odgovarajuće razrede. To znači da u budućnosti ova djeca mogu imati dosta ograničene šanse za zaposlenje.
Ovo je jedinstvena prilika da zajedno radimo u stvaranju sistema obrazovanja koji će pomoći raseljenoj djeci i mladima da realiziraju svoj potencijal i iskoriste talenat koji imaju jer je on svijetu zaista potreban, kazao je Peter Phillips, direktor Cambridge University Pressa.
Kriza u obrazovanju: protesti u Londonu
The Guardian
Oko dvije hiljade direktor(ic)a škola okupilo se u ulici Downing u centralnom Londonu kako bi izrazili neslaganje s mjerama štednje u finansiranju državnog sistema obrazovanja. Za organiziranje protesta zaslužna je kampanja Worthless? koju je osnovala Jules White, direktorica škole Tanbridge House.
Nakon tri godine ukazivanja na ovaj problem i danas smo tu da izrazimo zabrinutost jer nismo u stanju voditi i služiti našim školama i zajednicama na način na koji bismo željeli, kazala je Jules White. Iako su očekivali tek oko hiljadu direktor(ic)a iz cijele Engleske, na protestima su im se pridružile kolegice iz Velsa i Sjeverne Irske i taj je broj udvostručen.
U istraživanju koje je provela Državna asocijacija direktor(ic)a škola stoji da su tri četvrtine ovog kadra uvjerene kako neće moći izbalansirati budžete s kojima raspolažu u sljedećoj fiskalnoj godini. U školskoj 2016/17. godini 26 posto srednjih škola u Engleskoj imalo je deficit, dok je taj broj prije tri godine iznosio 9 posto.
Iz Ministarstva obrazovanja tvrde kako se na škole troši više novca nego ikada, te da će novac odvojen za obrazovanje do 2020. godine iznositi više od 43 milijarde funti, što je po đaku više nego u Njemačkoj ili Japanu.
The Guardian: 'A complete crisis': 2,000 school leaders rally against cuts