Kazne za roditelje čija djeca propuštaju nastavu zbog godišnjeg odmora
U protekloj školskoj godini u Velikoj Britaniji je izdato 260.877 kazni za neopravdan izostanak s nastave.
Ukoliko Vaše dijete propušta nastavu jer ste vi pronašli dobru ponudu za jeftin odmor, trebate znati da se ponašate krajnje sebično, kazao je Chris McGovern, predsjednik organizacije Campaign for Real Education. On smatra da je odlazak na odmor dok nastava traje štetan za same đake, jer nastavnice i nastavnici ne mogu raditi po planu ako moraju određenom đaku pružiti više pažnje i vremena kako bi nadoknadio izgubljeno gradivo.
Situacija je takva da u Ujedinjenom Kraljevstvu školski savjet može roditelje kazniti sa 60 funti po učeniku koji izostaje s nastave bez opravdanja, odnosno dozvole. Ova kazna poskupljuje na 120 funti ako se ne plati u roku od 21 dana, a ukoliko pređe 28 dana moguće je pokrenuti sudski postupak protiv roditelja.
Zakon o odsustvu s nastave tiče se djece koja na početku školske godine imaju između 5 i 15 godina i koja, naravno, pohađaju državne škole. Škole u Velsu ipak dozvoljavaju do 10 dana odsustva s nastave tokom polugodišta. U Škotskoj još uvijek ne postoje novčane kazne, ali prema podacima vlade škole najčešće ne odobravaju odsustvo ako je razlog porodični odmor.
Državna organizacija školskih direktora (NAHT) izjavila je kako djeca trebaju što manje da izostaju s nastave, ali i da je trenutni sistem novčanog kažnjavanja prestrog jer stvara veliki jaz između potreba porodice i škole. Pravi problem, naglašavaju iz ove organizacije, jesu prenapuhane cijene ljetovanja koje se, kada nema nastave, utrostruče i postanu nedostižne za mnoge porodice.
Jane Lynch iz Margatea kaže da je cijena odlaska na odmor s djecom mnogo niža u doba trajanja nastave, pa čak i kada u nju uračuna kaznu koju će platiti jer njeno dijete izostaje s nastave.
Nikada ne idemo na odmor kada su ispiti blizu. Mislim da izostanak s nastave jednom godišnje nikome nije naškodio, kaže Jane Lynch.
Oxford će istraživati vlastitu ulogu u kolonijalizmu
Koledž St. John otvorit će poziciju na mjesto akademske istraživačice čiji će zadatak biti rad na istraživačkom projektu St. John i kolonijalna prošlost. Radit će uz pomoć Williama Whytea, profesora društvene i arhitektonske historije, odnosno potpredsjednika koledža.
Cilj je ispitati doprinos u stvaranju i održavanju britanske kolonijalne imperije kroz crowdsourcing i dekolonizaciju vlastite imperijalističke prošlosti… Potreba da se dekolonizira univerzitet, odnosno da se promisle implikacije institucionalnog učešća u imperijalističkim projektima prošlosti danas je globalna praksa kojom se niti Cambridge niti Oxford nisu ozbiljno pozabavili, navodi Guardian.
Drugim riječima, niti jedan od ova dva velika univerziteta nikada nije proveo istraživanje o vlastitoj ulozi u kolonizaciji.
U oficijelnoj izjavi piše kako je cilj istražiti povezanost između koledža i kolonijalizma, otkriti ko su donatori i bivši studenti koji su služili britanskom imperiju. U obzir će se uzeti spomenici, predmeti, fotografije i građevine koje imaju veze s kolonijalnom prošlošću.
Iako, za razliku od američkih univerziteta, ne smatramo da su oxfordski koledži posjedovali robove, mislimo da je nekoliko njih nedvojbeno imalo koristi od darežljivosti ljudi koji jesu posjedovali robove. Mnogi eksponati u univerzitetskim muzejima stečeni su pljačkom. Oxford je pomogao u obrazovanju kolonijalnih administratora, misionara, aplogista, ali i kritičara imperijalizma, kao i lidera i stvaralaca novih i nezavisnih država, stoji u izjavi.