Ja ovo sa himnom i istorijom u školama još doživljavam kao vijest sa Njuzneta. Pa mislim, evo i da ne govorimo uopšte o sadržaju razgovora, ko je pobogu Tokić da predlaže i da odlučuje IŠTA oko obrazovanja. I Čekić! I Tokić! I Konaković! Predizborna artiljerija odavno već ne bira po kome puca, zapucali su nam po djeci, a mi više ne znamo kako se odbraniti od cunamija neznanja, bezobrazluka i primitivizma u vlasti i društvu. Nije u pitanju sviranje himne ili mijenjanje sadržaja u udžbenicima istorije, nego je pitanje ko to i na koji način radi! Ovo je tortura neukih ološa, njihovog primitivizma i atak na državu koja nije za jednokratnu upotrebu; a sve su učinili da to i od nje i od društva naprave. Vladavina najgorih ima svoje ime i zove se kakistokratija. A javno mnenje, mnjenje ili mnijenje – svejedno – ionako ne postoji.
Postavljam pitanja da rasvijetlimo odgovore, koji se već nalaze u Klix-ovom tekstu:
O čemu je bilo riječi na sastanku?
“...o provođenju Inicijative nevladinih organizacija 'Istina o genocidu i opsadi grada Sarajeva', o uvođenju promjena u nastavne planove i programe u osnovnim i srednjim školama te Zakona o obrazovanju KS-a.”
Ko je predlagač inicijative?
“...Jednoglasno je podržan početak realizacije ove inicijative čiji je predlagač Sejfudin Tokić, VANJSKI SARADNIK INSTITUTA...”
Ko je na sastanku predvodio Institut za istraživanje zločina?
“...Institut za istraživanje zločina predvodio DOSKORAŠNJI predsjednik Smail Čekić.”
Udžbenička politika nije adekvatna 21. vijeku, pa zato djeca moraju da uče ŠTA?
“...udžbenička politika u KS NIJE ADEKVATNA VREMENU U KOJEM ŽIVIMO...
...djeca moraju učiti o opsadi Sarajeva, o njegovom stradanju, o genocidu u Srebrenici, mnogo više o zločincima...”
Ko će i na koji način uticati na sadržaj udžbenika?
“Mi ćemo se pobrinuti da već u ovoj školskoj godini na ODREĐENI NAČIN utičemo na sadržaj udžbenika prema kojima naša djeca uče.”
Kako se gradi svijest o važnosti države?
“...uvođenje intoniranja himne ima za cilj da ojača svijest naše djece o važnosti naše države...”
Ko je inicijator sastanka na kojem su donesene odluke o nekim reformama u obrazovanju i gdje će se naći sudske presude?
“...Inicijator sastanka, predsjednik Bošnjačkog pokreta za ravnopravnost naroda Sejfudin Tokić potcrtao je da je cilj sastanka u konačnici omogućiti da formulacije iz sudskih presuda budu sastavni dio nastavnih planova i programa...”
Odluke su donijete na osnovu inicijativa VANJSKOG saradnika i DOSKORAŠNJEG predsjednika Instituta za istraživanje zločina protiv čovječnosti i međunarodnog prava. Kako ocjenjujete vašu saradnju?
“...Ovo je početak naše vrlo ozbiljne saradnje sa Institutom...”
Ko će predložiti konkretna rješenja za određene izmjene u nastavnom predmetu – istorija?
“...sastanak aktiva nastavnika ovog predmeta koji će predložiti konkretna rješenja...”