Njemački filozof Karl Jaspers, osim divljenja ili čuđenja navodi još dva motiva filozofije. Kao izvorišta filozofskih pitanja javljaju se dvojba (dvoumljenje, odnosno sumnja) i stanovita potresenost ljudskog bića. Iz čuđenja proizilazi pitanje i spoznaja, iz sumnje u ono spoznato proizilazi kritično ispitivanje i jasna izvjesnost, iz potresenosti čovjeka i njegovoj izgubljenosti proizilazi pitanje o samome sebi. (Boris Kalin, Povijest filozofije s odabranim tekstovima filozofa, XXII izmijenjeno i dopunjeno izdanje, Školska knjiga Zagreb, 1998, str. 14)
Autoprevoznici, kamiondžije raznih profila i gabarita dugo su godina bili sastavni dio kolorita koji čini život i poluživot skladišta. To se danas mijenja, jer sve više skladišta uvodi vlastitu dostavu materijala na adresu kupaca. Sve češće i sve duže (nekad danima) grupice vozača čekaju ispred skladišta u nadi da će isposlovati neku turu. Tematika rasprava koje se vode veoma je široka: od stanja na Bliskom Istoku do previranja na domaćoj političkoj i umjetničkoj sceni. Posebna sorta su tzv. autoprevoznici opšte prakse, nesuđeni intelektualci, koji rado polemišu o najrazličitijim temama.
Poprilično ostarjeli prevoznik Zurahid Uhota, VKV vozač, posebno se ističe monolozima krcatim proračunima, koristeći terminologiju kakva se ne očekuje u njegovom esnafu. Počinje iznenada, obraćajući se prvom u svojoj blizini:
Naprimjer, mogu li ja, kao vozač, biti intelektualac? Dobro, nije dobar primjer, evo skladištar, to znaš, tvoja struka, radno vrijeme od 7 do 6 naveče, dolazak na radno mjesto 6 i 30, povratak kući oko 7 sati. Ako šleper s robom dođe, a obično dođe oko 6, to treba sve da se istovari i smjesti, to znači oko pola 9 si u kući. Taj tempo 9 dana, 10. dan ima pravo da se odmori. Tri dana mjesečno odmora, 6 dana u dva mjeseca, 9 dana u tri mjeseca. Nikad u komadu, jer je takav ritam, a ritam se mora održavati, ritam je kičma kompozicije... Ritam sekcija je osnova. U tom slučaju, kada je vrijeme za intelektualni rad? Kada i kako? Zar nije svedeno na minimum? Jeste. Prema tome, rudar također ne može biti intelektualac, dakle intelektualci su odabrana klasa i to je tako i valjda je i dobro što je tako...
Pitanja za razgovor na času Filozofije:
Da li, prema Jaspersu, potresenost čini Zurahida Uhotu filozofom?
Koju ulogu ima matematika u kritičkom promišljanju koje vodi do jasne izvjesnosti?