1. Ministar Kazazović reagirao na pobune protiv projekta matrice – Povodom navoda da su pojedini nastavnici i profesori na roditeljskim sastancima plašili roditelje projektom matrice, ministar je tražio od direktora škola da mu se dostave potpisi onih koji odbijaju postupiti prema uputama resornog ministarstva, te da mu dostave informacije o tome poštuje li se vladavina prava u ustanovama kojima rukovode. Također, zamoljeni su da isprave greške kojima su neki nastavnici pokušali narušiti uspostavu sistemskog pristupa u cilju zaštite prava djeteta.
Izvor: Dnevni avaz, 21. 2. 2018.
2. Učenici zeničke Prve gimnazije rade na uvođenju školskog psihologa - Učenici trećeg razreda Prve gimnazije u Zenici smatraju da je psiholog potreban učenicima zbog svakodnevnih problema srednjoškolaca, pri učenju, organiziranju vremena, poboljšavanju kreativnosti, sprečavanju nasilja i slično. Pomoć su zatražili u Ministarstvu obrazovanja Zeničko-dobojskog kantona, te Pedagoškom zavodu, a intervjuirali su i nekoliko osoba koje su povezane s obrazovanjem i koje mogu promijeniti pedagoške standarde.
Izvor: Dnevni avaz, 21. 2. 2018.
3. Deficitarna zanimanja građevinske struke u Trebinju i dalje zanemarena - Iako su u Trebinju trenutno deficitarna zanimanja građevinske struke trećeg stepena poput zidara, tesara, armirača, vodoinstalatera, ali i varilaca, kao i svih zanimanja potrebnih najvećem privrednom gigantu Hercegovine - "Industriji alata SL", škole za ove obrazovne profile svršeni osnovci ne žele upisivati. Veselin Savić iz Područne jedinice Privredne komore Trebinje kaže da postoji jaz između želja djece i potrebe privrede, uz ograničavajući faktor kadrovskih mogućnosti škola, ali da se treba raditi na animiranju za trostepena zanimanja, kao i na adekvatnom sticanju praktičnog znanja učenika.
Izvor: Nezavisne novine, 23. 2. 2018.
4. Usvojen Nacrt strategije za uključivanje djece s poteškoćama u obrazovanje u KS-u – Vlada Kantona Sarajeva usvojila je Nacrt strategije prema mladima KS-a, te Nacrt strategije za uključivanje djece s poteškoćama u razvoju u obrazovanje sa sedmogodišnjim Planom implementacije u KS-u i uputila ih zastupnicima Skupštine na razmatranje i usvajanje. Ovaj dokument u fokus stavlja njihove potrebe kroz sedam ključnih oblasti: obrazovanje, zapošljavanje, zdravstvo, slobodno vrijeme, sigurnost, mobilnost i oblast socijalne zaštite.
Izvor: Dnevni avaz, 22. 2. 2018.