Nastavnice u engleskim školama dobit će zadatak da đacima srednjih škola daju ocjene na osnovu vlastitih predviđanja o rezultatima koje su mogli postići da testovi nisu otkazani.
Formirat će se odbori, koji će nakon toga odlučiti koliko će se ta predviđanja uzeti u obzir pri konačnoj odluci o ocjenama učenika. Na odluku će utjecati i njihovo znanje iz ostalih predmeta. Radi se o srednjoškolskim ispitima GCSE i A-levels, a rezultati ocjenjivanja bit će objavljeni u isto vrijeme kao i svake godine.
Želimo biti fer prema đacima i olakšati im posao ovog ljeta, kazala je Sally Colier, direktorica Ureda za kvalifikacije i regulaciju ispita.
Nastavnice će u obzir uzeti dokumentaciju koja im je dostupna: dosadašnje rezultate ispita, testova, zadaća i podatke o sveobuhvatnom napretku tokom školske godine. Od njih će se tražiti da procijene koje su to ocjene koje bi svaki od učenika najvjerovatnije imao, ali i da naprave liste s poretkom očekivanih rezultata svakog pojedinca unutar jedne vrijednosti. Cilj je ujednačiti ocjene svih učenika širom Engleske. To u praksi znači da će ovi odbori moći mijenjati ocjene kada smatraju da su one prestroge ili previše velikodušne, odnosno ako nema utemeljenih dokaza da je učenik postigao rezultate koje je nastavnica predvidjela.
Škole neće objaviti predložene rezultate, niti rangiranje đaka unutar jedne vrijednosti. Ukoliko učenice ne budu zadovoljne ocjenama, razmatra se mogućnost organiziranja testiranja najesen. Još uvijek nije jasno koliko će ova odluka oštetiti buduće studente i studentice na fakultetima, ali ne postoje ni podaci o tome kada bi nastava na univerzitetima mogla početi.