Ministarstvo obrazovanja Ujedinjenog Kraljevstva sredinom februara 2021. godine objavilo je da razmatra uvođenje obimnijeg školskog rasporeda i ljetnih časova s ciljem da đaci nadoknade izgubljeno gradivo. Za nadoknadu bi trebala biti izdvojena 1,3 milijarde funti kako bi se pružila potpora djeci koja nemaju uvjete da nastave učiti tokom lockdowna tako što bi dobili mogućnost pohađanja individualnih časova ili sesija u malim grupama.
PlayFirstUK, organizacija čiji su članovi i članice univerzitetski profesori i profesorice, uputila je vladi otvoreno pismo u kojem naglašava kako se, umjesto dodatnih časova i ljetne nastave, djeci treba pružiti mogućnost da što više vremena provedu vani, u igri i druženju s vršnjacima.
Djeca, nastavnice i roditelji ovo vrijeme trebaju iskoristiti da se oporave od stresa koji im je donijela školska godina. U svrhu tog oporavka, djeci treba omogućiti da proljeće i ljeto provedu na otvorenom, da se igraju s drugom djecom i budu što više fizički aktivna. Isto tako, djeci kojoj je to potrebno moramo obezbijediti pomoć na planu mentalnog zdravlja. Jednostavno nemamo izbora. Napominjemo i da društvena interakcija i igra nude more prilika za učenje i imaju pozitivan utjecaj na akademski uspjeh i pismenost djece, stoji u pismu.
Nedavno je u istraživanju o utjecajima pandemije na školarce otkriveno kako osnovci koji žive u siromašnim uvjetima zaostaju u prosjeku sedam mjeseci za onima koji žive u normalnim uvjetima. Isto tako, navedeno je da su šestogodišnjakinje i sedmogodišnjakinje izgubile oko dva mjeseca učenja u 2020. godini. Do rezultata se došlo tako što su istraživači uporedili njihove rezultate s onima koje su postigli njihovi vršnjaci 2017. godine.
Odnos vlasti prema važnosti igre u djetinjstvu postao je tema razgovora i nakon što je policija nedavno poslala kući dva djeteta koja su u parku pravila Snješka Bijelića. Iz ureda premijera stiglo je objašnjenje kako djeci jeste dozvoljena igra u parkovima, ali ne i druženje s osobama koje nisu iz njihovog domaćinstva. Razumijemo brigu o akademskom uspjehu djece, ali moramo shvatiti da djeca ne mogu učiti ukoliko je ugroženo njihovo mentalno zdravlje. Društvena interakcija, igra, fizička aktivnost i dobro mentalno zdravlje moraju biti na prvom mjestu, stoji u otvorenom pismu.
Izvor: The Guardian: Call for 'summer of play' to help English pupils recover from Covid-19 stress