O dobrobitima nastave u prirodi imali smo priliku čitati mnogo i uglavnom iz đačke perspektive.
Nova studija univerziteta Swansea o nastavi u prirodi uključila je i nastavnice, odnosno ispitala pozitivne efekte ovakve nastave na edukatorice. Zaključak je da je i sat vremena sedmično dovoljan da se zabilježe ogromne promjene nabolje kada je u pitanju zadovoljstvo poslom kod nastavnica.
Studija je uključivala intervjue i fokus-grupe u svrhu ispitivanja mišljenja i iskustava, kako đaka tako i nastavnica, u tri osnovne škole u južnom Velsu. Sve tri škole već su provodile novi plan i program, u kome je uvedeno izvođenje dijela nastave u prirodi barem jednan sat u sedmici.
Otkrili smo da đaci tokom ovih časova dobivaju veći osjećaj slobode nego u učionici. Rekli su nam kako im se u ovakvom okruženju lakše izraziti, te da im se sviđa to što se mogu više kretati. Vidjeli smo i kako se generalno osjećaju zdravije i kako im se pamćenje poboljšalo, a nastavnice kažu da im je na ovim časovima bilo lakše motivirati sve učenike i učenice da učestvuju u aktivnostima. Međutim, zanimljivo je kakav je utjecaj ova nastava imala na same nastavnice. Ispočetka su neke bile rezervisane po pitanju premještanja učionice u prirodu, ali kada je počelo provođenje plana i programa kazale su nam da su zadovoljnije svojim poslom i da se osjećaju bolje, ističe voditeljica studije Emily Marchant sa medicinskog univerziteta Swansea. Zaključuje da je ovo jako bitno saznanje s obzirom na to da je procenat nastavnica koje ostaju na ovom poslu jako nizak.
Izvor: Phys: An hour or two of outdoor learning every week increases teachers' job satisfaction
Vatikan šalje smjernice o rodnom obrazovanju (The Guardian)
Dokument pod nazivom Muško i žensko stvori ih bit će poslan svim katoličkim školama diljem svijeta s ciljem da pomogne nastavnicima da izađu na kraj s idejama koje negiraju prirodnu razliku između žena i muškaraca. Jedan od podnaslova dokumenta je Put ka dijalogu po pitanju rodne teorije u obrazovanju.
Ministarstvo za obrazovanje u Vatikanu smatra da je sasvim jasno da se svijet nalazi u obrazovnoj krizi, posebno kada se radi o pitanjima emotivnog vezanja, odnosno seksualnosti. U dokumentu se pominje kako je rodna teorija problematična jer negira razliku i reciprocitet u prirodi muškarca i žene i promišlja društvo bez seksualnih razlika, što znači eliminaciju antropološke osnove porodice.
Kardinal Gisuseppe Versaldi kazao je kako rodna teorija nastoji nametnuti jednu vrstu razmišljanja koje vodi ka stvaranju obrazovnih programa i zakona što promoviraju lični identitet i emocionalnu intimnost kao nezavisnu od bioloških razlika između žena i muškaraca.
Kršćanska vizija antropologije seksualnost smatra fundamentalnim dijelom onoga što čini jednu osobu. Upravo kroz svoj rod ljudi dobivaju karakteristike koje, na biološkom, psihološkom i duhovnom nivou, osobu čine muškarcem ili ženom, dodao je kardinal.
Izvor: The Guardian: Vatican launches guide to tackle 'educational crisis' on gender