U naš miran i lagodan život, odjednom, niotkuda, ušnjala se gospođa korona i zapečatila vrata naše škole. Tako tiho, ali opet prkosno zaustavila je normalni životni tok i normalno odvijanje nastave povlačeći uzdužnu liniju ispletenu zaštitnim maskama. Od tada, na tron se uspinje online nastava.
Gospodar online nastave biva naš program – platforma „ZOOM“. Ujutru kada ustanem, odmah palim laptop i spremam se za usvajanje novog gradiva. Dobili smo pristupne šifre, odnosno ID brojeve svakog profesora. Nastavni materijali su veoma kvalitetno odrađeni, a nastava dobro organizirana. Svi profesori, kao i učenici su se veoma brzo prilagodili „učenju na daljinu“. Izrazito se vidi da su profesori i svi oni koji su sudjelovali u kreiranju nastave na daljinu uložili dosta truda i vremena, to se vidi po nama učenicima jer jednako dobro usvajamo gradivo, baš kao i na regularnoj nastavi. Nastavno osoblje naše škole sve više nastoji da nam skrati nastavno gradivo što je više moguće, kako bi nam bar u neku ruku olakšali. Za vrijeme testa ,komandu preuzima „Google Classroom“. Većina profesora upravo tu stavljaju svoje materijale, te im mi šaljemo povratne informacije. Također, redovno nam šalju zadatke za zadaću, a na nama je da ih rješavamo i slijedimo njihove upute za rad kako bi sve ovo moglo funkcionirati kako treba. Također slobodno mogu reći da su se ocjene učenika iz našeg razreda povećale. Ono što mi se ne sviđa kod online nastave je sam rad tehnike. Kada se radi o tehnici, često nailazimo na probleme i poteškoće. Dolazi do opterećenja samog programa i pucanja veza jer su svi u isto vrijeme na online nastavi. Također, ponekad trebamo čekati i po deset minuta kako bismo pristupili nastavi. To nam uskraćuje trajanje časova, koji su već i sami po sebi dovoljno kratki.
Online nastava mi se zasad čini super, no nažalost, nijedan program ne može, barem po meni, oduzeti čar regularne nastave i čar moga razreda, te zamijeniti taj ugođaj. No, ja sam uvjerena da ćemo sve ovo dobro podnijeti ako svi zajedno budemo marljivo radili.