Škola je važan dio svakog djetinjstva i mladosti, jer je to mjesto gdje se stiču znanja i vještine koje će nam biti potrebne za budućnost. Međutim, svako ima svoje mišljenje o tome šta je dobro u školi, a šta nije. Meni lično, dobro u školi je interakcija sa drugim učenicima i profesorima. Volim razgovarati sa drugima i razmjenjivati ideje, što mi pomaže da bolje razumijem gradivo. Također, volim izazove koje mi škola postavlja i osjećaj uspjeha kada ih savladam. Međutim, ne volim kada se nastava svodi na ponavljanje gradiva koje već dobro poznajem ili kada se previše vremena troši na nevažne detalje. Također, ne volim kada se učenje svodi samo na pamćenje informacija za testove, umjesto da se stvarno razumije gradivo. Kada razmišljam o školi za svoje unuke, želim da bude mjesto gdje će se razvijati kritičko razmišljanje i kreativnost. Želim da se učenici mogu slobodno izražavati i da se potiče različitost mišljenja. Takoder, želim da se učenici uče kroz praktične primjere i da se koristi tehnologija kao pomoć u učenju.
U nastavi se može mijenjati mnogo stvari kako bi se poboljšalo iskustvo učenja. Na primjer, može se više fokusirati na razvoj kritičkog razmišljanja i kreativnosti, kao i više koristiti tehnologiju u učenju. Također, može se više potencirati važnost praktičnog učenja kroz primjere iz svijeta. Međutim, postoje stvari koje se u nastavi ne mogu mijenjati, poput ograničenja vremena i resursa kao i poput tradicionalnih metoda učenja, ali se nadam da će se to promijeniti u budućnosti. U svakom slučaju, postoje i neke stvari koje se u nastavi nikada neće mijenjati, poput važnosti osnovnih principa kao što su poštivanje i uvažavanje drugih. Također, postoje neke stvari koje su neophodne za svako učenje, kao što su motivacija i radna etika. S druge strane, s obzirom na tehnološki napredak, postoji mogućnost da se u budućnosti pojave nove metode učenja koje će biti dostupne samo putem tehnologije. To će zahtijevati prilagodbu od strane nastavnika i učenika, ali to će također otvoriti nove mogućnosti za poboljšanje iskustva učenja.
Da, postoje još neke stvari koje bi se mogle promijeniti u nastavi kao što su naprimjer: povećanje interaktivnosti; Uključivanje više različitih metoda i tehnika koje će omogućiti učenicima da se aktivno uključe u proces učenja, kao što su rad u grupama, projekti, praktični radovi i slično, personalizirano učenje; Prilagođavanje nastave prema potrebama i interesima svakog pojedinog učenika, kako bi se poboljšala njihova motivacija i uspjeh, korištenje tehnologije; Iskorištavanje različitih tehnologija, poput online resursa i alata, kako bi se poboljšalo iskustvo učenja i olakšalo pristup informacijama, povećanje međukulturalnog razumijevanja; Uključivanje sadržaja koji će pomoći učenicima da razumiju i poštuju različite kulture i perspektive, povećanje svijesti o važnosti mentalnog zdravlja; Uključivanje sadržaja i aktivnosti koji će pomoći učenicima da razviju strategije za mentalno zdravlje i da budu svjesni važnosti mentalnog zdravlja.
Modernizacija nastave postaje sve važnija u današnjem svijetu, koji se brzo mijenja i prilagođava novim tehnologijama. Cilj modernizacije nastave je poboljšanje iskustva učenja, kako za učenike tako i za nastavnike. Jedan od ključnih aspekata modernizacije nastave je prilagodljivost. Učenici se razlikuju po različitim potrebama i interesima, pa je važno osigurati prilagodljivost nastave kako bi svaki učenik mogao postići svoj puni potencijal. To se može postići kroz personalizirano učenje, gdje se nastava prilagođava pojedinačnim potrebama svakog učenika. Tehnologija igra ključnu ulogu u modernizaciji nastave. Online učenje omogućuje učenicima da uče na način koji im najviše odgovara, bilo da je riječ o učenju u učionici ili van nje. Gamifikacija nastave pomaže učenicima da se motiviraju i ostvare bolji rezultat, dok adaptivno učenje omogućuje učenicima da prilagode brzinu i težinu nastave prema svojim sposobnostima.
Mnogi svjetski obrazovni sistemi imaju pozitivne rezultate koristeći se nekim od primjera gore navedenih. Poboljšani školski pristupi doprinose obostranom zadovoljstvu; intelektualni razvoj i učenika i profesora. Učenici su motivisani ka boljim rezultatima, dok ti rezultati doprinose i samim profesorima, školskoj ustanovi i društvu općenito. lako modernizacija nastave donosi mnoge prednosti, postoje i izazovi. Tehnologija je skupa, a neki nastavnici mogu imati poteškoća s prilagodbom svog stila učenja novim pristupima. Potrebno je razviti svijest kod mnogih, počevši od društva u cjelini jer je obrazovanje stub svakog društva, pa do pojedinih profesora koji bi trebali promijeniti svoje, moglo bi se reći zastarjele metode i okrenuti se ka novim i modernijim za dobrobit svih.
Željela bih još jednom naglasiti važnost kontinuiranog poboljšanja i prilagođavanja nastave kako bi se osiguralo kvalitetno iskustvo učenja za sve učenike. Škola je mjesto gdje se stiču znanja i vještine koje su neophodne za budućnost, stoga je važno da se stvori okruženje u kojem će učenici biti motivisani i inspirisani da se razvijaju i napreduju. Također, važno je da se u školi razvije međukulturalno razumijevanje, te da se poveća svijest o važnosti mentalnog zdravlja. U konačnici, škola ima važnu ulogu u razvoju svakog pojedinca, i stoga je važno da se stalno radi na poboljšanju i prilagođavanju nastave kako bi se osiguralo kvalitetno iskustvo učenja za sve učenike!