Britanski sindikat prosvjetnih radnika ATL napravio je anketu među svojim članovima i članicama (koja je uključivala i pripravnike/ce) o razlozima zbog koji su odabrali nastavnički poziv ali i o razlozima zbog kojih bi taj isti poziv napustili. Među razlozima zbog kojih bi napustili ovaj posao navode: obim posla (čak 76 % ispitanih navodi ovaj razlog, 56 % kaže da nemaju dovoljno vremena da se ozbiljno osvrnu na ono što rade, a 31 % se žalilo i na pisanje izvještaja), status – činjenicu da osjećaju da se njihov rad ne cijeni dovoljno, stalne promjene, što u zakonima, planu i programu, plaćama... (većina ispitanika/ca moli da odluke na državnom nivou prethodno prođu proces ozbiljne konsultacije i da se reforme provode sa manje žurbe), zahtjevne đake – 25 % njih navodi ovaj problem, dok 83 % tvrdi da im treba više vremena za pripremu časova i 42 % kaže da im je potrebna podrška mentora i iskusnijih kolega i kolegica. Peti razlog je OFSTED, agencija za standarde u obrazovanju, dječijim uslugama i vještinama – i njihov trenutni sistem inspekcije. S druge strane, nastavnicima i nastavnicama postaju jer vole raditi sa mladima i žele biti u stanju doprinijeti promjenama nabolje, sviđa im se raznolikost nastavničkog poziva (svaki dan je drugačiji, a u ovom se pitanju mnogo njih izjasnilo kako im se sviđa i to što od djece mogu mnogo naučiti), to što je biti nastavnica zabavno (ovdje se među razlozima nalazi i kreativnost, gdje 47 % ispitanih tvrdi da im treba više slobode, a 70 % kaže da im treba više vremena kako bi sa kolegama i kolegicama razgovarali o svojim praksama). Među ostalim razlozima navode nastavnike koji su ih inspirirali (42 % njih također tvrdi da im je potrebna veća podrška iskusnijih koleg(ic)a), kao i ljubav prema predmetu koji predaju (jedno od istraživanja koje je proveo Sutton Trust navodi kako su kvalitet prenošenja znanja i poznavanje materije dva osnovna elementa za uspješno učenje).
Originalni test: Five top reasons people become teachers – and why they quit
Prevela i prilagodila: Merima Dervišić
Ilustracija preuzeta sa: en.wikipedia.org